کد خبر: 1188

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: موکب‌های بنیاد مستضعفان در مرزهای مهران، خسروی و شلمچه به یک میلیون زائر اربعین خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش نیکوکار، سید پرویز فتاح در موکب محبان امیرالمومنین (ع) در جمع خبرنگاران گفت: در موکب های سه گانه بنیاد مستضعفان در مرزهای شلمچه، مهران و قصر شیرین سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام و همچنین میان وعده و آب معدنی به زائران ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود : ۱۰ میلیون بطری آب معدنی، ۲.۵ میلیون بطری شیر و چند میلیون بطری آبمیوه ساخت کارخانه‌های بنیاد مستضعفان در میان راهپیمایان اربعین توزیع می‌شود. برای پذیرایی از یک میلیون زائر پیش بینی های لازم انجام شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: زیرساخت‌های موکب‌ها به گونه‌ای است که در برابر باد و باران و تغییرات جوی مقاومت داشته باشد و در صورت بارندگی، ارائه خدمات به زائران ادامه دارد.

فتاح افزود: در موکب قصرشیرین بخاطر شرایط خاص و تعطیل شدن تردد زائران از ساعت ۱۷ عصر، امکانات اقامت شبانه و در مرزهای مهران و شلمچه نیز امکان اقامت کوتاه مدت برای زائران فراهم است.

وی تاکید کرد: تمامی کارکنان این موکب‌ها به صورت داوطلبانه و هماهنگ با ستاد اربعین سه استان ایلام، خوزستان و کرمانشاه در خدمت زائران اربعین هستند و فعالیت موکب‌ها به صورت شبانه روزی تا پنج روز بعد از اربعین و اتمام بازگشت زائران ادامه دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: موکب‌های این بنیاد در سه مرز مهران، شلمچه و خسروی دارای شرایط مختلفی هستند بطوریکه در مرز مهران از محیط شهری دور است، اما در ۲ مرز دیگر در داخل شهر و نزدیک به مرزها برپا شده است.

فتاح تاکید کرد: دائمی شدن این موکب‌ها نیازمند هماهنگی با مسئولان محلی، پلیس راه و ستاد عتبات عالیات است.

منبع: مهر

انتهای پیام/