کد خبر: 11624

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی خبر داد:

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کشور

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به قرارداد سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد، گفت: در قالب این تفاهم‌نامه ۱۰ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ۱۴ استان کشور ساخته شده است.

به گزارش نیکوکار، سیدضیاءالدین حزنی امروز، ۲۱ دی‌ماه در مراسم افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به تفاهم‌نامه کمیته امداد و سپاه برای ساخت مسکن مددجویان، اظهار کرد: کمک‌های مؤمنانه و اقدامات مردم لرستان در ایام کرونا ارزشمند بود.

وی با اشاره به اینکه از موفقیت‌های نظام انسجام در مدیریت کرونا بود، وظیفه سپاه را دفاع از انقلاب اسلامی ایران و خدمت به مردم دانست و گفت: توسط رده‌های مختلف سپاه در لرستان تا امروز دو هزار و ۹۴۸ پروژه عمرانی و ۱۳ هزار ۸۳۵ پروژه غیرعمرانی مجموعاً با اعتباری بالغ بر ۲۲۶ میلیارد و ۹۵ میلیون تومان توسط سپاه در لرستان هزینه شده است.

حزنی با تأکید بر اینکه طی قرارداد سپاه با کمیته امداد، ۱۰ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در ۱۳ استان ساخته شد، ادامه داد: در لرستان ۴۲۰ واحد توسط سپاه لرستان و ۸۰ واحد هم توسط دانشگاه امام حسین(ع) ساخته می‌شود که در مجموع ۵۰۰ واحد توسط سپاه لرستان تکمیل شده است.

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به اینکه در طرح شهید کاظمی باید در سه هزار و ۵۰۰ روستا، هر روستا دو واحد مسکونی ساخته می‌شد که تورم و گرانی‌ها این کار را تحت‌الشعاع قرار داد اما با کار جهادی این امر محقق شد، گفت: در جریان احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد ۹۰۰ سری جهیزیه هم به مددجویان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه تمام خانواده‌های دارای دو معلول با همکاری سپاه در لرستان صاحب خانه می‌شوند، اظهار کرد: سه هزار سری جهیزیه به محرومان لرستان اهدا می‌شود و مسئولیت ساخت مسکن برای مددجویان به جهاد سازندگی واگذار شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/