رئیس جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور گفت: ۱۰ درصد مدارس خیّری با کمک خیّرین خارج از کشور ساخته شده است.

به گزارش نیکوکار، ناصر قفلی در گردهمایی معاونان و مدیران کل حوزه ستادی و استانی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: همدلی و همکاری آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیّرین مدرسه‌ساز به یک الگوی موفق در کشور تبدیل شده است.

وی با بیان این که خیّرین مدرسه ساز جان، مال و آبروی خود را برای ساخت آینده کودکان کشور گذاشته اند، اظهار کرد: تمام تلاش و دغدغه همه ما فراهم کردن شرایط مناسب تحصیل، در اقصی نقاط کشور است.

قفلی با اشاره به تعهد سه هزار میلیارد تومانی خیّرین مدرسه‌ساز در سال گذشته بیان کرد: با همراهی دولت و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، موفق شدیم ۴۰ هزار کلاس درس نیمه‌تمام را ساماندهی و تعیین تکلیف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۰درصد از مدارس خیّری با مشارکت خیّرین خارج از کشور ساخته می شود، این همراهی سرمایه ارزشمندی است که باید راهکارهای مناسبی را برای توسعه و استفاده از آن پیدا کنیم که بدین منظور در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کارگروه هایی تشکیل شده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور بر لزوم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین در ساخت مدارس به منظور تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌ها و کاهش هزینه تمام شده تأکید کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/