فولاد مبارکه همواره عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را به عنوان یک اولویت اجتماعی مدنظر قرار داده و به فراخور موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف، به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل می‌کند؛ در همین راستا این شرکت همزمان با روزهای ابتدایی سال تحصیلی جدید بیش از ۴ هزار کیف و نوشت‌افزار ایرانی اسلامی را به دانش‌آموزان کم‌بضاعت در مناطق محروم اهدا کرد.

به گزارش نیکوکار، شرکت فولاد مبارکه در راستای بهبود شرایط تحصیلی دانش‌آموزان کم‌بضاعت، اقدام به تأمین بسته‌های نوشت‌افزار ایرانی به صورت رایگان برای برخی از مناطق محروم اصفهان در قالب کیف‌های حاوی بسته‌های کامل مایحتاج برای دو مقطع دبستان و متوسطه نموده است.

از جمله ویژگی‌های شاخص این اقدام در سال جاری، تامین کلیه اقلام از برندهای کاملاً ایرانی با محتواهای فرهنگی و اسلامی، با هدف ترویج ارزش‌های ایرانی اسلامی بوده و امیدوار است این اقدام علی‌رغم به وجود آوردن امکان تحصیل برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت، فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را بیش از پیش نهادینه نماید.

این بسته‌ها شامل کیف‌هایی با نشان‌ “قاسم سلیمانی _سردار دل ها” حاوی بسته‌های نوشت‌افزار است که از طریق برخی مراکز حمایتی تعدادی از شهرستان‌های کمتربرخوردار اصفهان ازجمله آموزش و پرورش و کمیته امداد  به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد.

بدون شک، اهدای بسته‌های نوشت‌افزار ایرانی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت، الگویی برای دیگر سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد بود و اجرای این طرح گامی در جهت بهره‌مندی همه اقشار جامعه به صورت عادلانه از فراگیری دانش و امکان تحصیل است که در عین حال سعی شده است شاخص‌های فرهنگی لازم در اقلام مورد استفاده دانش‌آموزان عزیز به عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی مد نظر قرار گیرد.

 

منبع: ایلنا

انتهای پیام/