کد خبر: 10533

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در بدو ورود به شهرستان چابهار گفت: یکی از جلوه های نظام تعلیم و تربیت، مشارکت خیرین در توسعه فضاها و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

به گزارش نیکوکار، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی؛ با ابراز خرسندی از سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان و مشارکت در برنامه افتتاح پروژه‌های خیرساز اظهار کرد: فرهنگ احسان و نیکوکاری در حقیقت صدقه جاریه‌ای است که باید در بین آحاد جامعه به ویژه در مدارس و دانش آموزان نهادینه گردد.

کاظمی با گرامیداشت یاد و خاطره انسانی نیکوکار و نیک اندیش زنده یاد “حسین علیمرادی” افزود: خانواده این عزیز به نیکی راه پر خیر و برکت این خیر نیک اندیش را ادامه داده و نوع دوستی و انسان دوستی را به معنای واقعی کلمه محقق کرده اند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: خیرین همراه و یاریگر آموزش و پرورش بوده و هستند و قدردانی از این عزیزان، پاسداشت یک ارزش ماندگار و بی بدیل است.

کاظمی ادامه داد: خوشبختانه در سیستان و بلوچستان از مجموع ۲ هزار کلاس درس در حال ساخت، کار احداث هزار کلاس را خیرین عزیز تعهد نموده و نمونه واقعی الگوی مشارکتی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از همه توان و ظرفیت، باید به دنبال فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر خیرین، در کمک به محرومیت زدایی و توسعه فرهنگ انفاق، در کشور باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/