رییس جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور گفت: نخستین همایش بین المللی تکریم خیّرین مدرسه‌ساز خارج از کشور روز شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ در دانشگاه شهید بهشتی تهران به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش نیکوکار، ناصر قفلی ضمن اشاره به برگزاری نخستین همایش بین‌المللی تکریم خیّرین مدرسه‌ساز خارج از کشور با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: این همایش با حضور خیّرین و نیک‌ اندیشان مدرسه‌ساز مقیم خارج از کشور، روز شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران به صورت ترکیبی و با حضور تعدادی از خیّرین داخل کشور و ارتباط تصویری با خیّرین نیک‌اندیش در کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شود.

قفلی با بیان این که هدف از برگزاری این همایش تکریم و پاسداشت خیّرین مدرسه‌ساز مقیم خارج از کشور و ارج نهادن به اندیشه و اقدامات والای آنهاست، افزود: خیّرین و خیریه‌های خارج از کشور به عنوان منابع و سرمایه‌های انسانی ارزشمند، تأثیر گذار و دارای اهمیت ویژه، شایسته قدرشناسی هستند.

رییس جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور خاطرنشان کرد: «کریم مردانی‌آذر»، «جواد موفقیان» و زنده‌یادان «حسن علی علی‌ پور»، «محمود خیامی»، «جلیل خسروشاهی»، پنج نفر از خیّرینی هستند که سالیان دراز در عرصه مدرسه‌سازی خدمات فراوانی را به جامعه تعلیم و تربیت ارزانی داشته اند و در این همایش به طور ویژه از آنها تجلیل خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است، این مراسم به صورت زنده از صفحه مجازی «مهر مدرسه» در شبکه‌های اجتماعی پخش می شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/