کد خبر: 10509

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌کند؛

فراخوان جذب ایده‌های فناورانه در حوزه سالمندی

همزمان با روز جهانی سالمند، مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، فراخوان جذب ایده‌های فناورانه در حوزه سالمندی در ۶ محور را منتشر کرد.

به گزارش نیکوکار، رویداد مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با رویکرد سالمندی در ۶ محور شامل “مهارت‌ورزی ،اشتغال و کارآفرینی سالمندان،”؛ “کسب و کارهای سلامت سالمندی”؛ “خدمات در منزل ویژه سالمندان”؛ “محیط دوست‌دار سالمند”؛ “توانمند سازی فردی و اجتماعی سالمندان” و “HSE و سالمندی” برگزار می‌شود.

صاحبان ایده یا محصول اولیه، برای شرکت در این رویداد فناورانه می‌توانند فرم‌های ثبت‌نام را تکمیل کرده و به همراه رزومه و مستندات طرح، حداکثر تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ از طریق وب سایت مرکز ارسال نمایند. پس از انجام ارزیابی اولیه مستندات دریافتی، طرح‌های منتخب برای داوری نهایی دعوت خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، در صورت اخذ تایید کمیته داوران، ایده‌ها و محصولات منتخب در فرآیند توسعه محصول وارد شده و زیر نظر راهبر (منتور) مورد تایید واحد ارزیابی و توسعه مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، فعالیت خود را تا رسیدن به ایده قابل ارایه برای جذب سرمایه‌گذار ادامه خواهند داد. در مسیر توسعه ایده و محصول، هر یک از تیم‌های منتخب می‌توانند از خدمات حمایتی ومشاوره های متخصصین این حوزه  بهره‌مند شده و براساس گزارش عملکرد مستند، به ادامه فعالیت بپردازند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۲۱۲۲۴۳۹۸۶۳ و ۰۹۳۷۱۵۱۳۲۱۵ تماس حاصل نمایند و برای  ارسال ایده از طریق لینک yun.ir/a۸uwvf اقدام کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظر