کد خبر: 10143

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درخصوص واکسیناسیون کارکنان اورژانس اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش نیکوکار، دکتر حبیب‌الله مسعودی فرید با اشاره به اقدامات و پیگیری‌های این سازمان درخصوص واکسیناسیون کارکنان اورژانس اجتماعی اظهار کرد: به دنبال بروز بیماری ناشی از ویروس کرونا، همکاران ما در اورژانس اجتماعی همواره به مسئولیت‌های خود ادامه دادند و از گروه‌هایی هستند که در معرض ویروس کرونا هستند، زیرا باید در شرایط بحرانی در موارد مواجهه با کودک‌آزاری، همسرآزاری، اقدام به خودکشی و مواردی از این قبیل که در شرح وظایف آنها آمده است، ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: ما از همان ابتدا پیگیر واکسیناسیون این افراد بودیم؛ خوشبختانه تاکنون برخی از استان‌ها مانند استان تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، کردستان، کرمان، مازندران و یزد توانسته‌اند با همکاری و هماهنگی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی انجام دادند این کار را به انجام برسانند و همکاران اورژانس اجتماعی دوز اول را تزریق کردند. در سایر استانها نیز کمابیش این کار انجام شده است و پیگیری‌ها انجام می‌شود که حتما بتوانیم این کار را انجام دهیم تا همکاران اورژانس اجتماعی به عنوان خط اول و مقدم مواجهه در آسیبهای اجتماعی بتوانند از واکسیناسیون برخوردار شوند.

مسعودی فرید بیان کرد: امید است با همکاری و هماهنگی که انجام می‌شود و حمایتی که وزارت بهداشت انجام می‌دهد و با هماهنگی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، واکسیناسیون این افراد هم در اولویت قرار گیرد و انجام شود. پیگیری‌ها در حال انجام و امید است هرچه زودتر به نتیجه عملیاتی موردنظر برسیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/