کد خبر: 9918

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: پویش ضیافت همدلی در این استان همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تاکنون مبلغ ۲۰۸ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و توزیع شده است.

به گزارش نیکوکار، سید محمدصادق کشفی‌نژاد سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: این پویش با مشارکت و همدلی مردم نیک اندیش استان، موسسات خیریه و سازمان بهزیستی برای خدمت به افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و خانواده‌های ایتام با رعایت کرامت انسانی اجرا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از بهزیستی فارس، کشفی‌نژاد گفت: با اجرای این پویش تاکنون ۵۱ هزار و ۴۴۲ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۴ میلیارد و ۳۲۶میلیون ریال و همچنین توزیع ۷۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۵۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۱۵۰۰ قطعه ژتون نان به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۳۰۰ عدد بن خرید لباس به ارزش ریالی ۴۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ پک جهیزیه توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی فارس همچنین بیان کرد: این  پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در عید سعید فطر نیز این سازمان آماده دریافت زکات فطره در راستای کمک به نیازمندان تحت پوشش است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/