بیست‌ودومین جشنوارۀ خیرین مدرسه‌ساز، از ایرانسل برای کمک به امر مقدس مدرسه‌سازی، قدردانی کرد.

به گزارش نیکوکار، این دوره از جشنواره، عصر سه‌شنبه ۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری، دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، دکتر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانوادۀ رئیس‌جمهوری و دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سالن حجاب برگزار شد.

در این مراسم، که با توجه به شرایط کرونایی، با حفظ فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، تعداد کمی از خیّران به صورت حضوری و بیش از هزار نفر از خیّران مدرسه‌ساز به صورت آنلاین حضور داشتند؛ از ایرانسل برای کمک به امر مقدس مدرسه‌سازی، با اهدای لوح، قدردانی شد.

ایرانسل به‌خصوص طی دو سال گذشته، در راستای مسؤولیت اجتماعی شرکتی، توجه ویژه‌ای به ساخت و تجهیز مدارس در سراسر ایران کرده است.

از جمله اقدامات ایرانسل در این زمینه، می‌توان به اجرای طرح «مدارس درخشان» با هدف تجهیز مدارس مناطق محروم به امکانات رایانه‌ای و شبکۀ اینترنت، احداث و بازسازی چندین مدرسه در مناطق آسیب‌دیده از سیل فروردین ۱۳۹۸ در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان و امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و همکاری با این سازمان در طرح‌های مدرسه‌سازی، به خصوص در پویش «آجر به آجر» و تسهیل مشارکت عمومی مردم در مدرسه‌سازی از طریق کد #۲۴* در شبکه ایرانسل، اشاره کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/