نشست توزیع هشت هزار تبلت و سیم‌کارت ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم که با مشارکت رایتل آماده شده‌اند، در محل سازمان بهزیستی برگزار شد.

به گزارش نیکوکار، در این نشست که به منظور ارایه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص توزیع هشت هزار تبلت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی برگزار شد؛ یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل، پیرعلی نماینده بنیاد مستضعفان، امیر پاشا معاون ارشد بازاریابی دیجی‌کالا و وحید قبادی معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور حضور داشتند.

مدیر عامل رایتل در این نشست با اشاره به اهمیت این تجربه در حوزه خدمات رفاهی و حمایتی کشور، به نقش رایتل پرداخت و اظهار داشت: رایتل از ابتدای مطرح شدن این موضوع به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خود با آمادگی کامل در طرح اعلام شده مشارکت کرد و به ازای هر تبلت، بسته ارتباطی هدیه شامل سیم‌کارت اعتباری و شش ماه خدمات رایگان را در اختیار دانش‌آموزان قرار داد.

رضاخواه به ارائه این خدمت حمایتی بر بستر فناوری اشاره کرد و افزود: بحث احترام به کرامت گیرندگان خدمت با راهکارهای فناورانه منجر به اثربخشی این طرح شد. شاید هیچ‌وقت به نسبت امروز این درصد اثربخشی را نداشتیم که یک منبع مالی از سوی بنیاد مستضعفان به طور مستقیم در اختیار تعداد زیادی مددجو قرار گیرد.

وی همراهی و مشارکت بنگاه‌های عمومی و غیردولتی، بخش خصوصی و نهادهای دولتی در کنار هم در این پروژه را از دیگر ویژگی‌های مهم اقدام صورت گرفته برشمرد و ضمن اشاره به اهمیت توانمندسازی خدمت‌گیرندگان این طرح گفت: لازمه آموزش مددجویان، ایجاد زیرساخت آنلاین و برخط در سراسر کشور برای بهره‌مندی از بهترین محتوای آموزشی در همه کشور است و ما به عنوان بخشی از تامین اجتماعی آماده‌ایم تکنولوژی را در خدمت تقسیم موثر این منابع درآوریم.

گفتنی است از هشت هزار عدد تبلت اهدایی، دانش‌آموزان محروم در استان‌های خراسان رضوی، کرمان و آذربایجان شرقی بیشترین سهم را دارا هستند.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/