سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اسفند ماه شهرستان سی سخت و محدوده آن که بر اثر وقوع زلزله دچار آسیب شده‌اند و قادر به اعزام به خدمت نیستند، تمدید می شود.

به گزارش نیکوکار، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی دراطلاعیه ای اعلام کرد به منظور همدردی با مشمولان و خانواده های آنان درمنطقه زلزله زده سی سخت و محدوده آن، تسهیلاتی برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای این دسته از عزیزان در نظر گرفته شده است .

کلیه مشمولان اعزامی اسفند ماه سال ۹۹ شهرستان سی سخت که در اثر زلزله دچار آسیب شده و قادر به اعزام به خدمت نبوده اند، می توانند در صورت تمایل و ارائه درخواست، تاریخ اعزام به خدمت خود را تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تمدید کنند.

گفتنی است،در صورتی که این عزیزان امکان مراجعه برای ثبت درخواست را ندارند، مدت غیبت آنان تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ توجیه می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این مشمولان می توانند درخواست های خود را به نزدیک‌ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) یا وظیفه عمومی شهرستان یا استان محل سکونت خود ارائه کنند و پیگیری لازم را به عمل آورند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

منبع: ایسنا

انتها پیام/