در شهرستان ری گروه‌های مختلف جهادی و خیرینی را داریم که همراه با دستگاه‌های اجرایی، تلاش‌های خوبی در رزمایش کمک مومنانه انجام دادند .

به گزارش نیکوکار، حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به آغاز ششمین رزمایش کمک مومنانه همزمان با دهه فجر در شهرری گفت: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باید کمک‌های مومنانه استمرار داشته باشد. ما در شهرستان ری گروه‌های مختلف جهادی و خیرینی را داریم که همراه با دستگاه‌های اجرایی، تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا این کمک‌ها به صورت مستمر در مناطق کم‌برخوردار صورت بگیرد و در مرحله ششم با پیگیری‌های نمایندگان مجلس و همکاری بنیاد مستضعفان تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی و غذایی در این مرحله بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی اشاره به اینکه میزان ارزش ریالی این بسته‌ها ۳ میلیارد تومان است، ادامه داد: این بسته‌های غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن و رب است و بین روستاها و مناطق حاشیه‌ای شهرری توزیع می‌شود و همچنین سعی داریم علاوه بر این ۱۰ هزار بسته که در این مرحله توزیع می‌شود تا قبل از نوروز نیز یک بار دیگر این طرح اجرا شود.

توکلی افزود: در این طرح، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، فرمانداری، ائمه جمعه و بسیج همکاری می‌کنند.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/