کد خبر: 8604

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جزئیات و نحوه پیوستن مردم به پویش ملی مشق احسان را اعلام کرد و گفت: تا کنون بیش از ۶۰۰ هزار بسته اقلام لوازم التحریر تهیه و در اختیار دانش آموزان مناطق کم برخوردار قرار گرفته است.

به گزارش نیکوکار، سعید سلیمانی به تبیین جزئیات پویش ملی مشق احسان پرداخت و اظهار کرد: پویش ملی مشق احسان، حرکت کم‌نظیر تامین نوشت‌افزار و لوازم مدرسه برای دانش آموزان مناطق کم‌برخوردار بوده است.

وی افزود: این پویش تا کنون سومین دوره متوالی‌اش را سپری کرده و به همت ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری گروه‌های جهادی و خیرین این اقلام تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.

وی با بیان اینکه در پویش مشق احسان که تا کنون سه دوره برگزار شده، بیش از ۶۰۰ هزار بسته اقلام لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان مناطق کم برخوردار سراسر کشور قرار گرفته است گفت: این بسته شامل لوازم التحریر، نوشت افزار، دفتر، دفترچه، کیف، قلم و سایر وسایل مورد نیاز دانش آموزان است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام افزود: بخشی از کار با مشارکت مردمی و بخشی از طریق سرمایه ای که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جهت اقدامات حمایتی در اختیار بنیاد احسان قرار داده، تامین می شود.

سلیمانی در پاسخ به اینکه مردم برای پیوستن به این پویش باید چگونه اقدام کنند؟ گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند از طریق سایت دنیای احسان و یا سامانه ۴۰۳۰ مبالغ دلخواه خود را واریز کنند.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/