کد خبر: 86

علیرضا عسگریان گفت: رقم واریز شده توسط مردم به کمیته امداد امام خمینی برای سیل زدگان تاکنون ۳۲۰ میلیارد بوده است.

به گزارش نیکوکار، علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره آخرین آمار از کمک‌های مردمی به سیل زدگان کشور اظهار کرد: رقم واریز شده توسط مردم به کمیته امداد امام خمینی برای سیل زدگان تاکنون ۳۲۰ میلیارد بوده است. البته این آمار به مقدار زیادی در حال افزایش است.

وی در ادامه از امضای تفاهم نامه‌ای با وزارت بهداشت خبر داد و گفت: خوشبختانه خیرین علاوه بر کمک مالی خودشان هم پای ساخت مسکن برای مددجویان آمده اند. طی چند روز گذشته تفاهم نامه‌ای با وزارت بهداشت امضا کردیم با این محتوا که کارمندان و اساتید در کنار مدیران وزارت خانه ساخت درصد وسیعی از مسکن در مناطق سیل زده را تقبل کنند.

وی در ادامه افزود: با این هجم از استقبال مردم برای کمک به مناطق سیل زده پیش بینی می‌کنیم به مرز ۴۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده تا انتهای سال برسیم.

عسگریان در ادامه تاکید کرد: این حجم از کمک مردم به مناطق سیل زده اتفاق منحصر به فردی است به این لحاظ که میزان کمک‌های داوطلبانه مردم به سیل زدگان تاکنون که حدود ۴ ماه از سیل می‌گذرد نسبت به کمک‌های داوطلبانه مردم به زلزله زدگان کرمانشاه برای ساخت مسکن و خرید وسایل حدود ۳۰۰ درصد رشد را داشته است.

 

منبع: میزان

انتهای پیام/