مدیر اجرایی خیریه زینب کبری(س) گفت: پویش «گره‌گشا» با هدف رساندن بسته‌های بهداشتی و معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار برنامه‌ریزی شده تا این خانواده بدانند از یاد نرفته‌اند.

به گزارش نیکوکار، ساناز شکیبی درباره جزییات این پویش افزود: پویش گره گشا، در جهت حمایت از خانواده های کم برخورداری است که در این شرایط اقتصادی نیاز به حمایت دارند، خانواده هایی که نباید رها شوند.

وی ادامه داد: در واقع در چنین شرایطی همه باید احساس مسئولیت به همنوع داشته باشیم و شرایطی را برای کم کردن فشارهای اقتصادی و دغدغه های خانواده های نیازمند مهیا کنیم.

شکیبی خاطرنشان کرد: پویش گره گشا در قالب حمایت از خانواده های کم بضاعت که تحت حمایت خیریه زینب کبری(س) قرار دارند، برنامه ریزی شده و اغلب این افراد زنان سرپرست خانوار هستند.

مدیر اجرایی بنیاد خیریه زینب کبری(س) با بیان اینکه این پویش از فروردین سال جاری کلید خورد و تاکنون ادامه دارد، تصریح کرد: ما به طور رسمی از اردیبهشت ماه شروع به جمع آوری کمک های مردمی و تهیه بسته های بهداشتی از جمله ماسک، مواد بهداشتی و همچنین بسته های ارزاق کردیم.

وی ادامه داد: در مرحله اول برای ۱۴۰ خانواده در تهران و ۱۰۰ خانواده در بومهن بسته های معیشتی ارسال کردیم. همین کار را در تابستان و پاییز نیز تکرار کردیم تا خانواده های کم برخوردار تحت حمایت بنیاد در این شرایط دچار مشکلات مضاعف نشوند.

شکیبی اظهار داشت: بسته های معیشتی شامل مواد غذایی ضروری از جمله حبوبات و گوشت بوده است.

مدیر اجرایی بنیاد خیریه زینب کبری (س) افزود:‌ برنامه دیگر خیریه رساندن بسته های بهداشتی و معیشتی به دست خانواده های کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان بود. در این برنامه ۲۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان این منطقه که از قبل شناسایی شده بودند ارسال شد.

وی تاکید کرد: در بخش اول برای این خانواده ها آرد ارسال کردیم زیرا با بررسی شرایط منطقه متوجه شدیم مردم متقاضی تامین نان هستند و برای اینکار هم به مشکل برخورده اند. بنابراین در مرحله اول برای آنها آرد و در مرحله دیگر بسته های معیشتی ارسال کردیم.

شکیبی تصریح کرد: در شرایطی به سر می بریم که باید با همکاری یکدیگر و احساس مسئولیت اجتماعی در قبال هموطنان نیازمند در جای جای ایران سعی کنیم آنها را تنها نگذاریم. به همین دلیل خیره زینب کبری (س) تا پایان کرونا قصد دارد با حمایت های مردمی این روال را ادامه دهد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/