کد خبر: 8368

سرپرست اداره مشارکت های بهزیستی قم گفت: نخستین سری کوله‌های دانش آموزی تهیه شده از طریق پویش پازل ایران همدل به تعداد ۵۰۰ کوله جهت توزیع بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی قم به بهزیستی این استان تحویل داده شد.

به گزارش نیکوکار، سید صادق میرئی اظهار داشت: پویش پازل همدلی در مهر و آبان امسال و با هدف تامین کوله پشتی و لوازم التحریر و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی کشور برگزار، و قیمت هر قطعه از این پازل حداقل ۱۰۰ هزار ریال تعیین شده بود و نیکوکاران و همشهریان نوع دوست با خرید قطعه های این پازل بهزیستی را در مسیر رقم زدن بزرگترین چیدمان همدلی یاری کردند.

میرئی افزود: در نخستین مرحله از تحویل کوله های پویش مذکور ۵۰۰ کوله حاوی نوشت افزار تحویل انبار بهزیستی قم شد که بزودی بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع خواهد شد.

سرپرست مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم همچنین با اشاره به نیمه کاره بودن برخی واحدهای مسکونی مددجویان خاطرنشان کرد: پویش سقف همدلی در سامانه بسازیم با هدف تکمیل خانه‌های نیمه کاره مددجویان و معلولان با پیشرفت ۳۰ تا ۹۰ درصد توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده و تلاش می کنیم با شناسایی واحدهای مسکونی نیمه کاره معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی با کمک و همت نیکوکاران و خیرین این واحدهای مسکونی تکمیل شود.

کلیه مراکز بهزیستی در سطح استان قم برا ی دریافت کمکهای غیرنقدی مردم نیکوکار و حساب مشارکت های مردمی بهزیستی قم به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ نزد بانک مرکزی آماده دریافت کمکهای نقدی همشهریان محترم می باشد.

۲۷ هزار کودک تحت پوشش بهزیستی قم قرار دارند که ۱۰ هزار تَن از آنها در مراکز شبه خانواده هستند و ۱۷ هزار تَن از آنان نیز در خانواده‌های سببی یا نسبی خود از بهزیستی یارانه و امدادیارانه می‌گیرند.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/