کد خبر: 8219

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از اول آذرماه و با آغاز طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۸ هزار بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بین گروه‌های هدف توزیع شده است.

به گزارش نیکوکار، عباس بابایی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده و کارگروه ستاد ساماندهی مشارکت های مردمی استان افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون سپاه استان در تولید و توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های کمک معیشتی فعال بوده است.

وی اظهار داشت: در این راستا نسبت به شناسایی ۶۲ هزار خانواده آسیب پذیر و نیازمند در استان اقدام شده که هدفمند کردن فعالیت‌های رزمایش کمک مومنانه از مهمترین اهداف در این زمینه است.

این مسوول ادامه داد: با اقدامات انجام گرفته خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از بین دیگر خانواده ها تفکیک شدند و با توجه به شرایط کرونایی باید خانواده‌های نیازمند در استان حمایت شوند.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، کمک‌های مومنانه در استان تا پایان سال ادامه دارد که همکاری های بین بخشی و خیرین می تواند در تحقق اهداف بسیار اثر گذار باشد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی در ادامه این جلسه گفت: وظیفه هماهنگی استانی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بر عهده دفتر امور هماهنگی اقتصادی استان زنجان گذاشته شده است.

محمدرضا اشرفی افزود: هدفمند کردن فعالیت‌های رزمایش کمک مومنانه از مهمترین اهداف در این زمینه محسوب می‌شود و در این میان با هماهنگی دادستانی و بازرسی استان زنجان شماره حساب اعلام شده از طرف فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) در اختیار فعالان اقتصادی قرار گرفته است.

این مسوول خاطرنشان کرد: روزانه ۴۰ بسته معیشتی و هر بسته به ارزش ۴۰۰ هزار تومان در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/