کد خبر: 821

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری امریه سربازی برای اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، محمد مهدی تندگویان، با بیان این که درخواست برای امریه اعضای تشکل‌های جوانان گردش کار شده و روز گذشته اعلام شد گفت: برای ۳۰۰ نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان این سهمیه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر این قابلیت را داریم که این سهمیه را از امسال اختصاص دهیم افزود: با اعلام سامانه ثبت نام افراد متقاضی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح، این سهمیه قابلیت اجرایی دارد و اعضای سازمان‌های مردم نهاد واجد شرایط برای دریافت این سهمیه می‌توانند با ارائه مدارک خود در سامانه مذکور که در آینده اعلام می‌شود، ثبت نام کنند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه از نگاه مثبت مقام معظم رهبری به تشکل‌های جوانان و فعالیت ‌آنها در جامعه تشکر کرد.

تندگویان با اشاره به جزئیات تخصیص این سهمیه به اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان نیز توضیح داد: شاخص‌ها و شرایط مورد نظر برای دریافت این سهمیه استخراج شده و به طور کلی مواردی نظیر رتبه بندی سمن، نوع خدمات، تعداد افراد فعال در سمن، مدت زمان ارائه خدمات و … از جمله شاخص‌های مورد بررسی در این خصوص هستند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/