قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۸۵ درصد از نیاز ایتام استان به کالاهای اساسی تاکنون از سوی این نهاد تامین شد.

به گزارش نیکوکار، محمد قوسی روز پنجشنبه با اشاره به جشن پایان نیازهای ضروری ایتام(کالاهای اساسی) با احصا نیازمندی‌های آنان و مشارکت خیرین تا دهه مبارکه فجر، به رسانه ها افزود: تا کنون ۸۵ درصد از نیازهای ضروری در قالب کالای اساسی برطرف شد.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: تا کنون بیش از ۴۱۰ مورد کالای اساسی از جمله یخچال، اجاق گاز، کولر، پنکه، بخاری، آبگرمکن، فرش، ماشین لباسشویی، تلویزیون و سایر لوازم ضروری برای خانواده های ایتام احصا و بیش از ۸۵ درصد با کمک خیرین تامین شد.

وی با اشاره به اینکه جشن پایان نیازهای ضروری ایتام با احصا نیازمندی‌های آنان و مشارکت خیرین در دهه مبارکه فجر رقم می‌خورد، تصریح کرد: نیازهای خانواده ایتام در سرفصل‌های مختلف مسکن، اشتغال، فرهنگی، تحصیل، درمان و سایر موارد حمایتی احصا شد و در حال حاضر با تهیه فهرست نیازمندی‌ها درصدد رفع نیازهای ضروری ایتام هستیم.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۷۶۹ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، تصریح کرد: در نیازسنجی‌های احصا شده تعمرات ۳۸ مورد منزل مسکونی در دستور کار قرار گرفت و تا پایان دهه فجر اجرایی می شود.

قوسی بیان کرد: مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت،#۰۲۳*۸۸۷۷* ، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات برای کمک به رفع نیازهای ضروری ایتام پرداخت کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: علاقه مندان به حمایت از فرزندان اکرام می‌توانند به سایتekram.emdad.ir مراجعه و کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنند، پس‌ازآن کد فعال‌سازی برای آن‌ها ارسال می‌شود و شماره کارت ۱۶ رقمی نیز در اختیار فرد قرار می‌گیرد تا وجه مدنظر خود را به این شماره‌حساب واریز کنند. به‌محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیم و بدون واسطه به‌حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/