کد خبر: 8032

در جهت تکمیل پروژه ۳۵۲ واحدی مسکن مددجویی پیشوا انجام شد:

کمک یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومانی یکی از خیّران برای ساخت مسکن مددجویی

یکی از خیّران تهرانی در جهت تکمیل پروژه ۳۵۲ واحدی مسکن کمیته امداد استان تهران در شهرستان پیشوا، مبلغ یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان به این نهاد کمک کرد.

به گزارش نیکوکار، سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته استان تهران در نشست با یکی از خیّران که یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان به منظور تکمیل و تحویل به موقع ۳۵۲ واحد مسکن مددجویی این نهاد در شهرستان پیشوا کمک کرده است،به منظور ارج نهادن به خدمات ارزشمند این خیّر با اهداء لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از وی تقدیر کرد.

وی در این نشست به نقش خیّران در کمک به رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت تأکید کرد و گفت: توانمندی جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، تنها با منابع دولتی امکان پذیر نیست و به مشارکت خیّران و انفاق نیاز دارد.

پرپنچی،افزود:کمیته امداد یکی از نهادهای متولی در حوزه توانمندسازی افراد آسیب پذیر جامعه است که برای انجام مأموریت های خود به کمک های خیّران نیاز دارد و افراد نیک اندیش نقش مهمی در موفقیت این نهاد برای خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه هدف تحت حمایت دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، نیازهای متعددی از جمله معیشت، مسکن و اشتغال دارند، بیان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی،زندگی برای خانواده های تحت حمایت این نهاد نیز سخت تر شده و کمک های خیّران برای توانمندی و کاهش دغدغه های آنها، تأثیر بسزایی دارد.

سلیمان آقایی رنجبر، رئیس کمیته امداد شهرستان ورامین با اشاره به کمک یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومانی این خیّر ،گفت: این نیکوکار بیش از دو سال است همکاری خود را با این نهاد آغاز کرده و هم اکنون علاوه بر حمایت مادی و معنوی از ۲۱۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت، در سایر بخش ها نیز برای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت، یاریگر این نهاد است.

وی افزود: چندی قبل نیز با کمک ۱۱۴ میلیون تومانی این خیّر موفق به خرید مسکن برای یک خانواده پنج نفره تحت حمایت این نهاد شدیم.

شایسته ذکر است: مردم نوعدوست و خیّران عزیز در جهت تکمیل و تحویل ۳۵۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد به خانواده های تحت حمایت می توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۷۰۱۴ کمیته امداد استان تهران نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت واریز کنند. همچنین برای اهداء کمک های غیرنقدی خود در قالب مصالح ساختمانی و سایر موارد می توانند با مراجعه به نزدیکترین دفتر کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری تابعه این نهاد در استان تهران اقدام نمایند.

 

منبع: ایلنا

انتهای پیام/