جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: از ابتدای شیوعی بیماری کووید ۱۹ تاکنون ۱۱۲ هزار بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش نیکوکار، سرهنگ صفر باباپور روز پنجشنبه در جلسه کمیته حمایتی مقابله با بیماری کووید ۱۹ در اتاق تعاون آذربایجان غربی افزود: علاوه بر آن، کمک های موردی نیز صورت گرفته به طور مثال در شب یلدای امسال ۲۱ هزار کیلو هندوانه و ۶۰۰ بسته حمایتی بین خانوارها توزیع شد.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج برای هرنوع همکاری و مساعدت جهت یاری رساندن به نیازمندان در شرایط موجود کرونایی آمادگی کامل دارد.

رییس اتاق تعاون آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: این اتاق به واسطه نقش و مسوولیت خود آماده می شود تا کمک‌های خدماتی و معیشتی فعالان این بخش را دراختیار نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا قرار دهد.

باقرخلیلی افزود: مقدار این کمک ها شاید در حال حاضر اندک باشد اما این بسته های معیشتی حداقل بخشی از فشار وارد شده به مردم در شرایط کرونایی را جبران می کند.

وی با اعلام اینکه نامگذاری طرح کمک معیشتی به نیازمندان به نام طرح شهید قاسم سلیمانی همه مردم را پای کار می آورد، اظهار کرد: این نامگذاری مسوولیت همگان را برای کمک رسانی صد چندان کرده است.

آمار دقیقی از توزیع بسته های معیشتی در آذربایجان غربی وجود ندارد ولی طبق برخی برآوردها، صدها هزار بسته معیشتی در این استان توزیع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/