معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: چهار و ۵۰۰ سبدکالا با مشارکت مراکز نیکوکاری استان اردبیل تهیه و به مناسبت شب یلدا در بین مددجویان توزیع شد.

به گزارش نیکوکار، صفر توحیدی با اشاره به توزیع ۴۵۰۰ سبد کالا توسط مراکز نیکوکاری در بین اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل اظهار کرد: این بسته‌های غذایی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و همچنین شب یلدا و به منظور تأمین نیازهای اساسی خانوار بی‌بضاعت جامعه در بین آنها توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه برای تهیه و توزیع سبد کالا در بین اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل حدود ۷۰۰ میلیون تومان هزینه پرداخت شده است، بیان کرد: بر اساس سیستم نیازسنجی، خانوارهایی که دچار مشکلات مضاعف بودند شناسایی شده و به آنها سبد کالا تعلق گرفت تا بخشی از نیازهای‌شان برطرف شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل فعالیت دارند، افزود: مراکز نیکوکاری نقش بسزایی در رفع گرفتاری‌های محرومان جامعه ایفا می‌کنند که این امر موجب گشایش در زندگی آنها خواهد شد.

توحیدی با اشاره به اینکه در کنار توزیع سبد کالا، مراکز نیکوکاری خدمات گسترده‌ای را به مددجویان ارائه می‌کنند، گفت: تأمین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان، خدمات عمرانی، درمانی، تهیه وسایل مورد نیاز سالمندان و رفع سایر مشکلات فقرا و نیازمندان محله از جمله فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از خانواده‌ها دچار مشکل شده‌اند، افزود: مراکز نیکوکاری می‌کوشند با یاری خیران از نیازمندان جامعه حمایت کنند تا مشکلات آنها بیشتر نشود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مسجد بهترین مکان برای فعالیت‌های دینی و مذهبی است، بیان کرد: کمیته امداد استان اردبیل با ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد تلاش دارد ارتباط بین اغنیا و نیازمندان را بیش از پیش گسترش دهد.

توحیدی با بیان اینکه همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت هستیم، گفت: نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود به یاری خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل بشتابند.

منبع: مهر

انتهای پیام/