کد خبر: 7752

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

اجرای طرح های پژوهشی در کمیته امداد استان تهران

مدیر کل کمیته امداد استان تهران، از اجرای طرح های پژوهشی خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سید ابوالفضل پرپنچی در پیامی فرا رسیدن ۲۵ آذر و روز پژوهش را گرامی داشت و گفت: امروزه، نقش انکارناپذیر پژوهش در توسعه جوامع پیشرفته، بر همگان واضح و مبرهن است.

وی با بیان اینکه این حوزه بستر مناسبی را برای بروز و ظهور خلاقیت‌ها در جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای مناسب، فراهم می‌کند، افزود: دانشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی که دارند این نهاد را در توانمندسازی فکری، فرهنگی و معنوی خانوارهای تحت حمایت یاری دهند.

پرپنچی بیان کرد: در همین جهت بهمن ماه سال گذشته تفاهم نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی با دانشگاه آزاد واحد شرق تهران نیز به امضا رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون دو پژوهش در دستور کار این نهاد در استان تهران قرار داد، ادامه داد: آسیب شناسی فعالیت‌های پژوهشی امداد با تأکید بر مطالعه تطبیقی سایر نهادهای حمایتی داخل و خارج از کشور و اثربخشی برگزاری رویدادهای کارآفرینی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت موضوعات این پژوهش هاست که توسط تیم پژوهشی حوزه برنامه ریزی و فناوری اطلاعات این نهاد در دست اقدام است.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۵ آذر ماه روز پژوهش به اساتید، دانشجویان دانشگاه‌ها و همچنین کارکنان این نهاد که در جهت اجرای پژوهش‌های در دست اقدام تلاش می‌کنند، گفت: توفیق روز افزون فعالان و تلاشگران این عرصه را در جهت تحقق اهداف عالیه از خداوند منان خواستارم.

منبع: مهر

انتهای پیام/