مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، از آغاز پویش «ایران مهربان» خبر داد و گفت: در این طرح جذب ۸۴ هزار حامی ایتام در دستور کار است که تاکنون یک‌هزار و ۶۰۰ حامی جذب شده است.

به گزارش نیکوکار، پیمان ترکمانه از آغاز پویش «ایران مهربان» با هدف طرح افزایش دریافتی ایتام در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: حمایت از ایتام از برنامه‌های اساسی کمیته امداد به شمار می‌رود.

 وی ادامه داد: برای تحقق این سیاست از همه اقشار از کارمندان دولت گرفته تا بازاریان و سایر خیران برای مشارکت در این کار خیر در مقاطع مختلف دعوت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه فاز نخست طرح «ایران مهربان» تا پایان سال طراحی شده است افزود: در فاز اول تلاش می‌‌کنیم تعداد حامیان را به شکلی افزایش دهیم که میانگین دریافتی خانواده‌ها و ایتام از ۴۲۰ هزار تومان کنونی تا شب عید به ۷۰۰ هزار تومان برسد.

وی بیان کرد: برای رسیدن به این هدف ۸۴ هزار خیر جدید را باید ثبت‌نام کنیم که اینها به صورت  متوسط ماهانه ۵۰ هزار تومان مستقیم به حساب ایتام واریز کنند.

ترکمانه با اشاره به اینکه این طرح کشوری است گفت: طی جلسه ویدئوکنفرانسی با استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران مقرر شد همه دستگاه‌ها در این طرح مشارکت داشته باشند که رقم و تعداد حامیان نیز برای هر شهرستان و دستگاه مشخص شد.

وی با بیان اینکه طی دو هفته اخیر که این پویش آغاز شده حدود یک‌هزار و ۶۰۰ حامی از ۸۴ هزار حامی جذب شده است گفت: امیدواریم بتوانیم با تحقق این طرح و افزایش دریافتی ۷۰۰ هزار تومانی ایتام رافع مشکلات آنها و بهبودی زندگی خانواده‌های نیازمند را شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان در پایان یادآور شد: طی هشت ماهه امسال ۲۷ میلیارد تومان کمک توسط خیران و حامیان به حساب ایتام جمع‌آوری و واریز شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/