بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: به همت جمعیت هلال احمر و همراهی مدیران کمیته امداد و بهزیستی کمک معیشتی میان نیازمندان روستاهای محروم خان بی بی و تلگزی توزیع شد.

به گزارش نیکوکار، عیدمحمد قلندرزهی  افزود: با تلاش هلال احمر و خیران کمک های دیگری نیز در این روستاها طی سالجاری انجام و همچنان تداوم دارد.

وی اظهار داشت: برای رفع مشکلات مسکن محرومان این روستاها و آبرسانی پیگیری های لازم صورت گرفته و بر حسب دستور فرماندار شهرستان و حمایت های نماینده مردم خاش در مجلس اقدامات حمایتی در دستور کار است.

قلندرزهی ادامه داد: مدیران کمیته امداد و بهزیستی شهرستان خاش در کنار هلال احمر و ارگانهای دیگر برنامه ریزی لازم را برای حمایت از اقشار مستمند این روستاها و مناطق محروم دیگر را خواهند داشت.

بخشدار مرکزی خاش بیان کرد: با توجه به اینکه مردم روستایی و ساکنان عشایری در سالهای اخیر بر اثر خشکسالی ها آسیب فراوانی دیده اند، بنابراین تلاش می شود برای حل بخشی از مشکلات آنها تدبیر شود.

قلندرزهی گفت: در حوزه آبرسانی و آموزشی و برق رسانی و ایجاد اشتغال برای مردم روستایی باید از سوی دولت هزینه شود و اگر نگاه حمایتی دولت نباشد در خدمت رسانی به این قشر موفق نخواهیم شد.

وی افزود: مردم روستاهای شوگه، دولت آباد، کروجی، جودین، چاه سیدمحمد، شوراپ و رودهینار، سچهان و غیره تاکنون از خدمات دولت در حوزه های مختلف محروم مانده اند، بنابراین ضرورت دارد دستگاه های اجرایی در این مناطق نیز توجه داشته باشند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/