مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: 15هزار تبلت در اختیار دانش‌آموزان کم‌برخوردار مازندرانی قرار گرفت.

به گزارش نیکوکار، علیرضا سعدی‌پور درباره آخرین وضعیت تامین گوشی دانش‌آموزان نیازمند  در شهرستان ساری، اظهار کرد: تامین گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند همچنان ادامه دارد به‌طوری‌که تاکنون ۱۵هزار تبلت در اختیار دانش‌آموزان مازندرانی قرار گرفت.

وی افزود: البته استان مازندران در بحث تامین نیازمندی‌های دانش‌آموزان پیشگام بوده و در این راستا اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اضافه کرد: البته در کنار اقدامات آموزش و پرورش خیران استان نیز همکاری بسیار خوبی داشتند که این همکاری‌ها همچنان تداوم دارد.

این مسؤول تصریح کرد: در کنار توزیع رایگان تبلت، بحث اختصاص تسهیلات برای خرید تبلت را نیز در دستور کار داریم که تاکنون ۵هزار و ۷۰۰ خانواده برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

سعدی‌پور ادامه داد: در کنار این میزان تسهیلات، بحث اختصاص تسهیلات برای ۶هزار نفر را در دستور کار داریم.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات در زمینه تسهیلات بانکی نداشتن ضامن برای خانواده‌ها است که در این زمینه برخی خانواده‌ها با مشکل مواجه شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان مازندران تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا هیچ دانش‌آموزی در حسرت نداشتن ابزار آموزشی از تحصیل بازنماند.

منبع: فارس

انتهای پیام/