مراسم پویش کمک مومنانه فدراسیون ژیمناستیک امروز برگزار شد.

به گزارش نیکوکار، به نقل از سایت فدراسیون ژیمناستیک، مراسم پویش کمک‌های مومنانه فدراسیون ژیمناستیک امروز(یکشنبه) در خانه ژیمناستیک مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

در این مراسم میرجلیلی، رییس سازمان بسیج ورزشکاران، سردار قاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک و حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر ورزش همگانی وزارت ورزش حضور داشتند.

در ابتدای مراسم اینچه‌درگاهی گفت: ابتکار مقام معظم رهبری در راه اندازی پویش کمک مومنانه موجب شد تا برخی از سختی های ناشی از ویروس کرونا برای اقشار مختلف جامعه کمتر شود.

وی اشاره‌ای به هفته بسیج داشت و یادآور شد: بسیج که یادگار امام (ره) است اکنون به مردمی‌ترین نیروی مقاومت مردمی تبدیل شده است؛ نیرویی که در تمام زمینه ها حضور دارد.

در ادامه این مراسم میرجلیلی گفت: جامعه ورزش همیشه در کنار مردم بوده و یک روز با کسب مدال خوشحالی را به مردم هدیه می کند و روز دیگر با پویش کمک مومنانه بخشی از مشکلات را حل خواهد کرد.

رئیس بسیج ورزشکاران با اشاره به هفته بسیج افزود: بسیج یک نهاد مردمی است که به فرموده رهبر کبیر اتقلاب تاسیس و با رهنمودهای مقام معظم رهبری به راه خود ادامه داد و اکنون یک نیروی مقاومت مردمی است.

 

انتهای پیام/