مدیرکل بهزیستی استان تهران درباره آخرین وضعیت پذیرش مددجویان در مراکز بهزیستی با توجه به تعطیلی ۲ هفته‌ای، توضیحاتی داد.

به گزارش نیکوکار، امین شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران درباره جزئیات پذیرش مددجویان در مراکز بهزیستی با توجه به تعطیلی ۲ هفته‌ای، اظهار کرد: در این مدت با توجه به تعطیلی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی پذیرش جدیدی نداریم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: در این مدت دو هفته تنها موارد اورژانسی که از سوی اورژانس اجتماعی و یا حکم قضایی معرفی می‌شوند در مراکز پذیرش آن‌ها انجام می‌شود و افراد معمولی را فعلا در تمامی مراکز اعم از مرکز نگهداری از سالمندان، مرکز نگهداری از بیماران روانی مزمن، مراکز نگهداری از معلولان جسمی_حرکتی، مراکز درمان اعتیاد (ماده ۱۵) و … پذیرش نمی‌کنیم.

شاهرخی گفت: این تصمیمی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا و کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی گرفته و تا پایان تعطیلی ۲ هفته‌ای هیچ مورد جدیدی را به جز در شرایط اورژانسی پذیرش نداریم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام تعطیلی ۲ هفته‌ای شرایط پذیرش مددجویان در مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی به روال سابق باز خواهد گشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/