رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بیمه شدن ۳۰۰ هزار مددجوی این کمیته در مناطق روستایی و عشایر کشور خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سید مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در آیین امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر افزود: بیمه اجتماعی مددجویان روستایی و عشایر جامعه هدف در قالب بیمه بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه شرایط سنی برای بیمه اجتماعی از ۱۸ تا ۵۰ سال در نظر گرفته شده، تصریح کرد: روستاییان و عشایر بیمه شده در قالب این طرح در صورت دارا بودن ۱۵ سال سابقه بیمه اجتماعی و اضافه شدن پنج سال به عنوان کمک دولت، با ۲۰ سابقه بازنشسته خواهند شد.

رئیس کمیته امداد اظهار داشت: ارائه خدمات با نهایت تکریم و حرمت به مددجویان از مهمترین ماموریت های کمیته امداد به شمار می‌رود.

بختیاری با تاکید بر این که با امضای این تفاهمنامه پشتوانه بسیار خوبی برای مددجویان روستایی و عشایر شکل گرفته، گفت: روستاییان و عشایر نور چشم ملت ایران هستند و ارائه این گونه خدمات گام بسیار کوچکی در قدردانی از آنان است.

رئیس کمیته امداد همچنین با قدردانی از اصحاب رسانه که گام‌های بسیار ارزشمندی در عرصه توسعه فرهنگ خیر و احسان برمی دارند، افزود: از روستاییان و عشایر کشور که در واقع مرزداران این آب و خاک هستند برای حضور در همه عرصه‌های انقلاب قدردانی می کنم.

بختیاری گفت: بر اساس این تفاهم نامه قرار است سهم پنج درصدی بیمه شوندگان نیز در سال اول توسط دولت پرداخت شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/