کد خبر: 7070

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۲۵ آبان سال جاری، بیش از ۸۶ میلیارد تومان کمک مؤمنانه توسط سپاه امام صادق علیه السلام توزیع شده است.

به گزارش نیکوکار، سردار علی رزمجو صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۲ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت هرچه ما به جلو می‌رویم بیش از گذشته به دوراندیشی امام خمینی (ره) در تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی پی می‌بریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج افزود: بسیج نقش‌آفرین قشر در دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و دفاعی است که تا به امروز کارنامه درخشان و قابل قبولی در همه این عرصه‌ها داشته است.

این مقام مسئول اضافه کرد: بسیج، بارهای سنگین انقلاب اسلامی را از آغاز تشکیل تاکنون بر عهده گرفته است و ما قادر نیستیم تمام اقدامات و زحمات بسیجیان را در یک هفته به مردم معرفی کنیم اما لازم است تلاش کنیم تا در این هفته، بسیج و اقدامات آن بیش از گذشته به جامعه معرفی شود.

بهره‌برداری از ۳۷۷ واحد مسکونی

فرمانده سپاه استان بوشهر اذعان کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال متناسب با شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های تجمعی در این هفته برگزار نمی‌شود و تلاش داریم تا برنامه‌ها بیش‌تر در بستر فضای مجازی و رسانه ملی انجام شود.

این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: بهره‌برداری از ۳۷۷ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ساختمان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشتی و پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی شهرستان دشتستان از مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی است که قرار است در هفته بسیج امسال اجرا شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی موزه دفاع مقدس و دهکده شهدا یکی دیگر از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی است که در هفته بسیج امسال در زمینی به مساحت ۲.۵ تا ۳ هکتار واقع در روبروی دهکده گردشگری بوشهر در بزرگراه امام علی علیه السلام با حضور جمعی از مسئولین انجام می‌شود.

ساخت موزه دفاع مقدس

سردار رزمجو یادآور شد: ۵ میلیارد تومان اعتبار از مرکز برای آغاز اولیه ساخت موزه دفاع مقدس اختصاص یافته است که البته ساخت این موزه اعتبارات بیش‌تری را نیاز دارد که پیشنهاد بخش‌بندی ساخت این موزه به مسئولان در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داده شده است تا از این طریق بتوان در چند بخش نسبت به تأمین اعتبار و تکمیل آن اقدام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رزمایش کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: سپاه امام صادق علیه السلام و رده‌های زیر مجموعه، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۲۵ آبان سال جاری، بیش از ۸۶ میلیارد تومان کمک مؤمنانه را بین آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا و نیازمندان توزیع کرده‌اند که این کمک‌ها شامل توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه، کارت هدیه، قربانی، نوشت افزار و … بوده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/