کد خبر: 6917

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود خبر داد؛

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان شاهرود

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود از توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به همت خانواده هلال احمر، مردم و خیران شهرستان در بین نیازمندان و افراد متاثر از کرونا خبر داد.

به گزارش نیکوکار، حسین اسماعیلی ، ضمن اشاره به توزیع بسته‌های غذایی و کمک معیشتی در بین نیازمندان شهرستان شاهرود، بیان کرد: ۵۰۰ بسته معیشتی به همت داوطلبان و کارکنان هلال احمر و همچنین خیران شهرستان شاهرود گردآوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها عموماً بین نیازمندان و افراد متأثر از کرونا توزیع شده است، بیان کرد: هر بسته اقلام معیشتی پنج میلیون ریال و مجموعاً سبدهای کمک معیشتی توزیع شده در شهرستان شاهرود ۲۵۰ میلیون ریال ارزش نقدی داشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با بیان اینکه سبدهای غذایی معیشتی جمعیت هلال احمر شهرستان، شامل روغن، رب گوجه فرنگی، عدس، ماکارونی، برنج، قند و چای بوده است، ابراز کرد: این مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی از سالروز ولادت با سعادت پیامبر (ص) آغاز و تا امروز ادامه داشته است.

اسماعیلی با بیان اینکه سبدهای کمک معیشتی در سه مرحله در شهرستان توزیع شده است، تاکید کرد: با روند همدلانه موجود در شاهرود امیدواریم بازهم شاهد توزیع بسته‌ها و اقلام معیشتی بین خانوارهای نیازمند شهرستان در راستای دستگیری از محرومان باشیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/