هم‌زمان با دومین سالگرد درگذشت دکتر سید تقی نوربخش - مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی - بنیاد نیکوکاری این شهید خدمت به ثبت رسید.

به گزارش نیکوکار، بنیاد نیکوکاری دکتر سید تقی نوربخش در اعلامیه ای اعلام کرد: در دومین سالگرد آسمانی شدن شهید خدمت دکتر سید تقی نوربخش ضمن گرامیداشت یاد آن انسان وارسته، پزشک متخصص، دلسوز و مدیر مردم دارد به اطلاع عموم می رساند به علت شیوع ویروس کرونا و حمایت از کادر محترم درمان هیچ گونه مراسمی برگزار نخواهد شد و هزینه های مربوطه صرف امور خیریه می گردد.

در ادامه این اعلامیه می‌خوانیم:‌ همچنین به اطلاع می رسد با استعانت از خداوند متعال مراحل ثبت قانونی «بنیاد نیکوکاری مرحوم سید تقی نوربخش» توسط خانواده و دوستداران آن پزشک والامقام به انجام رسیده است و به زودی اهداف و فوق برنامه های این بنیاد با تکیه بر تقویت در حوزه پیشگیری سلامت و درمان به نفع خانواده های نیازمند اعلام خواهد شد.

دکتر سید تقی نوربخش ۲۴ آبان سال ۹۷ حین بازدید از پروژه‌های استان گلستان، بر اثر تصادف رانندگی دار فانی را وداع گفت. مرحوم نوربخش مدیر عاملی سازمان تامین اجتماعی، عضویت هیئت مدیره و قائم مقامِ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، قائم مقام رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران را در کارنامه داشت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/