رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با همکاری بنیاد مسکن خبرداد.

به گزارش نیکوکار، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: کلنگ زنی و انعقاد تفاهم نامه برای ساخت ۴۳ هزار مسکن انجام شده است.

او با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی مقرر شده است با همکاری بنیاد مسکن ساخته شود، گفت: بنیاد مسکن به ازای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ۴ درصدی پرداخت می‌کند.

بختیاری گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر‌های استانی خود کلنگ ساخت واحد‌های مسکونی را با اولویت ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد زده است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه درخواست داریم ۵ هزار میلیارد تومان از محل بند «و» تبصره ۲ قانون بودجه امسال به صورت سهام به کمیته امداد اختصاص داده شود، گفت: ما در ازای چنین پرداختی ۵۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین با اولویت سرپرستان خانوار در روستا‌ها و ایتام می‌سازیم.

او افزود: اگر چنین اتفاقی بیفتد ظرف ۱۸ ماه آینده این ۵۰ هزار واحد را اجرایی و در اختیار نیازمندان قرار خواهیم داد البته این اقدام در مرحله ابتدایی است و به مرحله تصویب نرسیده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در راستای ساخت مسکن محرومین تفاهم نامه‌هایی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان منعقد شده است و درحال حاضر این اقدام در مرحله‌ی اجرایی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/