بنیاد مستضعفان همزمان با شیوع موج سوم کرونا مبلغ ۵ میلیارد تومان را برای حمایت از سالمندان، معلولان، بیماران تحت پوشش و همچنین کادر درمان آسایشگاه خیریه کهریزک، تخصیص داد.

به گزارش نیکوکار، به دنبال شیوع موج سوم کرونا در کشور و فشار بیشتر به اقشار ضعیف جامعه، رئیس بنیاد مستضعفان همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و با هدف حمایت از سالمندان، معلولان و بیماران تحت پوشش آسایشگاه کهریزک، مبلغ ۵ میلیارد تومان را به این موسسه اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، این مبلغ به منظور تامین مایحتاج اولیه برای تهیه ماسک، گان، ملحفه و همچنین مواد شوینده و ضدعفونی کننده، در اختیار موسسه خیریه کهریزک قرار گرفت.

اختصاص این مبلغ به خیریه کهریزک و بیماران ام اس، معلولان و سالمندان این آسایشگاه در حالی است که پیش از این و در ابتدای شیوع کرونا در اواخر سال گذشته، بنیاد مستضعفان مبلغ ۳ میلیارد تومان را به این موسسه خیریه اختصاص داده بود.

به گفته محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، این مبلغ با پیگیری رئیس بنیاد مستضعفان به این آسایشگاه اختصاص داده شده و بخشی از این مبلغ به مددکاران کهریزک پرداخت می شود که به صورت چهره به چهره به بیماران و سالمندان خدمت می کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، بر اساس دستور فتاح، ۲ میلیارد تومان از این مبلغ به صورت کارت های خرید یک میلیون تومانی برای کارکنان این آسایشگاه و ۳ میلیارد تومان دیگر به صورت نقدی به حساب موسسه خیریه کهریزک واریز شد.

 

منبع:ایسنا

 

انتهای پیام/