کد خبر: 6707

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، عین الله حاتمی اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه دادن رزمایش مواسات، این اقدام همچنان در دستور کار سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی قرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در امور اقشار بسیج با اشاره به شروع سومین مرحله این رزمایش از امروز، گفت: در این راستا ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین در این مرحله از رزمایش ۷۵۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند و محروم خراسان شمالی توزیع خواهد شد.

حاتمی با بیان اینکه تا کنون ۲۰ هزار دانش‌آموز نیازمند شناسایی شده‌اند، بیان کرد: این دانش آموزان توسط واحدهای دانش آموزی و انجمن اولیا مدارس شناسایی شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در امور اقشار همچنین از توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم‌التحریر با ارزش هر بسته ۱۴۰ هزار تومان در بین دانش آموزان نیازمند استان با مشارکت کمیته امداد و سپاه خبر داد.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/