کد خبر: 6678

پویش «زمستانم با تو سرد نیست» با هدف تهیه پارچه و لباس گرم برای معلولان آسایشگاه‌های خیریه به راه افتاد.

به گزارش نیکوکار، مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان (نگهداری و توانبخشی معلولان بی سرپرست) با راه اندازی پویشی با عنوان «زمستانم با تو سرد نیست» فعالیت خود را برای تهیه تجهیزات گرم برای معلولان بی سرپرست و کم برخوردار تحت پوشش خود آغاز کرده است.
داریوش شکیبی مدیرعامل این مؤسسه روز شنبه می گوید: هر سال با فرارسیدن فصل سرما و نیاز توانخواهان به لباس گرم، خیرین و نیکوکاران در جهت تأمین نیاز پوشاک زمستانی مراکز بهزیستی مشارکت صمیمانه دارند.
به گفته وی در کنار تأمین دارو، غذای گرم و خدمات درمانی و نگهداری از معلولان، یکی دیگر از ملزومات مراکز نگهداری به ویژه در فصل سرما، تهیه لباس گرم برای توانیابان است.

شکیبی تصریح کرد: این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا، مشکلاتی برای اغلب کسب و کارها به وجود آورده و از طرفی دیگر مشکلات اقتصادی، شرایط را سخت کرده و مؤسسه بچه های آسمان و اغلب مراکز دیگر نیز در تأمین نیازهای مراکز خود با مشکلاتی مواجه شده اند. به همین دلیل این مشکلات جز با مشارکت و همدلی مردم و نیکوکاران حل نخواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه بچه‌های آسمان افزود: مردم می‌توانند در این روزهای سخت با همدلی و همراهی در کارهای نیکوکارانه مشارکت کنند. آنها هم از مسیر کمک‌های نقدی و هم غیرنقدی مثل تهیه لباس گرم نو می‌توانند به مؤسسات خیریه و مؤسسه بچه‌های آسمان کمک کنند.

وی ادامه داد: مردم همیشه یار و یاور ما در روزهای سخت به ویژه در دوران سخت اقتصادی و شیوع بیماری بوده اند و ما قدردان این عزیزان هستیم. همیشه بر این باوریم و دلگرمیم که به لطف خداوند و احسان نیکوکاران توانسته ایم خدمتگزار جمعی از معلولان بی سرپرست باشیم. مردم اطمینان داشته باشند همه احسان و کمک هایشان به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید و ما در کنار این قشر محروم و آسیب دیده همواره دعاگو و قدردان زحمات آنها خواهیم بود.

شکیبی همچنین با اشاره به وضعیت دشوار مراکز بهزیستی در دوران شیوع بیماری کرونا افزود: مؤسسه خیریه بچه های آسمان هم اکنون عهده دارو متولی ۴۰۰ معلول بی سرپرست است و تاکنون با همت، ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان توانسته ایم مراکز خود را از شیوع بیماری ویروس کرونا مصون نگه داریم. به دلیل همین شرایط خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی به اجبار نمی توانیم پذیرای مردم و نیکوکاران در این مراکز باشیم. ولی نیکوکاران می‌توانند در حد توان خود و دورادور حامی مراکز خیریه و به ویژه آسایشگاه های معلولین باشند.

نیکوکاران می‌توانند با شماره تماس ۰۲۱۴۳۶۱۳ به صورت نقدی و غیرنقدی کمک‌های خود را در اختیار آسایشگاه های مؤسسه‌ خیریه بچه های آسمان قرار دهند.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر