سخنگوی مجمع خیرین کشور از کمک ۲۱۵ میلیارد تومانی مجمع خیرین کشور برای مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک خیرین به نیازمندان به زودی فعالیت‌های جدیدی در این زمینه آغاز می‌شود.

به گزارش نیکوکار، محمدرضا کارگری با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع اعضای ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: در این جلسه رهبر انقلاب  گفتند” برخی افراد بیکارشده در اثر کرونا، بیمه بیکاری ندارند و تأمین اجتماعی موظف است برای حل این مشکل اقدام کند که البته در این قضیه نیز ورود خیّرین از برترین انفاق‌ها است” که در همین زمینه پس از فرمایشات ایشان جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور اعضای مجمع خیرین کشور تشکیل شد.

وی گفت: بر همین اساس بنا داریم در موج سوم ویروس کرونا و با توجه به تأکید مقام معظم رهبرری در مورد حمایت از نیازمندان فعالیت‌های جدیدی را در سراسر کشور  با حمایت‌های خیرین آغاز کنیم که در هفته جاری سیاست‌های جدیدی اتخاذ خواهد شد.

کارگری ادامه داد: علی‌غم همه محدویت‌هایی که در کشور وجود دارد و تحریم‌هایی که از سوی کشورهای مختلف بر کشور تحمیل شده است اقدامات صورت گرفته برای مبارزه و درمان ویروس کرونا قابل تقدیر است و این در حالی است که در بسیاری از کشورها بیماران برای درمان پشت بیمارستان‌ها صف می‌کشند اما در کشور ما چنین اتفاقی در طی چند ماه اخیر صورت نگرفته است.

سخنگوی مجمع خیرین کشور خاطرنشان کرد: همچنین جلسه‌ای هم با رئیس اتاق اصناف تهران و کشور داشته‌ایم تا هماهنگی بهتری با سایر صنوف برای کمک به اقشار نیازمند در این ایام داشته باشیم که البته این کمک‌ها در قالب خدمات است و مجمع خیرین کشور در قالب تهیه بسته معیشتی فعالیت نمی‌کند و در حوزه‌های درمانی و تأمین اقلام مورد نیاز بیمارستان و… فعالیت داشته است.

وی تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا امروز مبلغ ۲۱۵ میلیارد تومان توسط خیرین در حوزه‌های مختلف جمع‌آوری و هزینه شده است و ان‌شاالله این روند تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

ارسال نظر