کد خبر: 6466

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: بخشی از کمک‌های نقدی بین‌المللی که به تازگی دریافت شده است، میان مردم آسیب دیده از بحران در کرمانشاه و سیل سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش نیکوکار، محمد نصیری از پرداخت بخشی از کمک‌های بین‌المللی به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه و سیل سیستان و بلوچستان خبر داد و ابراز داشت: بخشی از کمک‌های نقدی بین‌المللی که به تازگی دریافت شده، با همکاری سازمان داوطلبان هلال احمر و بنیاد مسکن میان مردم آسیب دیده از بحران این دو استان توزیع شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این رقم به افرادی که منازل شان نیمه تمام باقی مانده، پرداخت شده است افزود: بر این اساس به ۱۵۰۰ نفر از زلزله زدگان استان کرمانشاه و ۳ هزار نفر از سیل زدگان سیستان و بلوچستان نفری ۲ میلیون و ۲۰۰ تومان پرداخت شده است.

نصیری از توزیع ۸۰ هزار بسته غذایی میان متأثران ویروس کرونا در سراسر کشور خبر داد و گفت: این بسته‌های غذایی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان از محل کمک‌های فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ تهیه شده است.

وی تصریح کرد: بخشی از کمک‌های نقدی بین‌المللی ازجمله کمک‌های فدراسیون جهانی صلیب سرخ دریافت شده و معادل سازی شده است. از محل این معادل سازی نیز برای هموطنان نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سراسر کشور، بسته‌های غذایی تهیه شده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر توضیح داد: اعتبار تامین بسته‌ها نیز میان استان‌ها توزیع شده و زمان توزیع بسته‌های غذایی نیز همزمان با ایام اعیاد ماه ربیع خواهد بود.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/