معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین گفت: هزار و ۳۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از ابتدای سال جاری تسهیلات اشتغال زایی دریافت کرده‌اند.

به گزارش نیکوکار، سید مرتضی دهقانی  با اشاره به وضعیت اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در نیمه نخست امسال اظهار داشت: در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان با واحد های مختلفی رایزنی شده است که بر همین ۵۸۰ نفر از کارجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در واحدهای صنعتی و تولیدی مشغول به کار شده اند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از ابتدای سال جاری به هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان و متقاضیان تسهیلات اشغتال پرداخت کرده است تا این افراد بتوانند با این کمک ها اشتغال جدیدی را راه اندازی کنند.

دهقانی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با اجرای طرح راهبران شغلی و نظارت های مستمر از مددجویان به دنبال این است که میزان به کارگیری تسهیلات در حوزه ایجاد فرصت های شغلی به صورت کامل عملیاتی شده و اشتغال پایدار در این زمینه به وجود بیاید.
این مسوول گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین براساس ظرفیت ها و توانمندی های این دستگاه متعهد شده تا در سال جاری پنج هزار شغل جدید را برای مددجویان ایجاد کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین افزود: البته در زمینه تحقق این رقم، موانعی مانند تحریم و مشکلات اقتصادی وجود دارد ولی با تمام این موضوعات کمیته امداد قزوین تمام تلاش خود را مبنی بر تحقق این تعهدانجام خواهد داد.

در حال حاضر حدود ۳۵ هزار نفر و ۹۳۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/