در جلسه ویدئو کنفرانس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نمایندگان موسسات و انجمن‌های فعال در حوزه نابینایان در سراس کشور، از رادیو بهزیستی که توسط گروهی از نابینایان تولید می‌شود نیز رونمایی شد.

به گزارش نیکوکار، مسعود آسیما مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی در این خصوص گفت: رادیو بهزیستی، مجموعه صوتی شامل اخبار و مطالب آموزنده و معرفی فعالان حوزه نابینایان است که هر دو هفته یک بار به صورت پادکست توسط جمعی از افراد دارای معلولیت بینایی تولید شده و در سایت سازمان بهزیستی منتشر می شود.

وی افزود: این تلاش جدیدی در حوزه اطلاع رسانی سازمان بهزیستی است که درنظر داریم از ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای افراد تحت پوشش سازمان در تنوع بخشی به محصولات رسانه ای سازمان بهزیستی کمک بگیریم.

آسیما با بیان اینکه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی دارای خلاقیت و توانمندی های بسیاری هستند، افزود: این افراد شایسته تکریم هستند و ما بنا داریم در تولید سایر محصولات رسانه ای سازمان از جمله طراحی پوستر، کلیپ و موشن گرافی و … از این توانمندی ها استفاده نماییم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی در پایان خاطرنشان کرد: از اتفاقات خوب این برنامه ریزی این بوده است که پوستر روزهای جهانی ناشنوایان و نابینایان، توسط معلولان جسمی حرکتی تحت پوشش سازمان بهزیستی تهیه و منتشر شده است.

همچنین در این مراسم امیر سرمدی از اعضای شورای سردبیری رادیو بهزیستی درخصوص روند تولید این برنامه رادیویی توضیحاتی را ارائه کرد.

گفتنی است تاکنون ۹ شماره از رادیو بهزیستی پیش تولید شده است که از طریق این لینک http://www.behzisti.ir/service/multimedia/radiobehzisti می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

 

منبع: ایلنا

انتهای پیام/