کد خبر: 6408

با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)؛

۸ واحد مسکونی به مددجویان بی سرپرست چرداول واگذار شد

با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، هشت واحد مسکونی به مددجویان بی سرپرست چرداول واگذار شد.

به گزارش نیکوکار، در آیینی با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، نماینده مردم ایلام در مجلس، معاون استاندار و دیگر مسئولان، پروژه هشت واحدی مسکن مددجویان بی سرپرست چرداول به این خانواده‌ها واگذار شد.

رئیس کمیته امداد کشور در این آیین گفت: مردم استان ایلام در همیاری و کمک به هم نوعان و نیازمندان کم نظیر هستند.

مرتضی بختیاری افزود: با مشارکت خوب نیکوکاران ایلامی و تلاش جهادی کمیته امداد، بخش بزرگی از مشکلات مسکن نیازمندان این استان برطرف شده است.

وی ادامه داد: در استان ایلام با مشارکت امداد، خیرین و دستگاه‌های دیگر چند پروژه بزرگ مسکن از جمله پروژه دو هزار واحدی امسال تحویل مددجویان این استان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام نیز در این آیین گفت: با مشارکت کمیته امداد و خیرین حدود یک میلیارد تومان صرف ساخت این پروژه شده است.

قنبر موسی نژاد افزود: خوشبختانه خیرین نیکوکار حتی خیرین خارج از کشور مشارکت بسیار خوبی در کمک به نیازمندان شهرستان چرداول دارند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به مردم و فعالیت‌های اجتماعی در مسیر درستی حرکت می‌کنند.

سارا فلاحی افزود: اینکه کمیته امداد علاوه بر معیشت مردم در مواردی همچون اشتغال و مسکن به خوبی ورود کرده و فعالیت‌های چشم گیر و تأثیرگذاری دارد بسیار خوشحال کننده است.

وی ادامه داد: با چنین اقداماتی امیدواریم روزی شاهد این باشیم که دیگر محروم و نیازمندی نداشته باشیم.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/