رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر از کمک خیرین به بخش کرونای این بیمارستان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، بهمن سبحانی با اعلام این خبر گفت: مرکز نیکوکاری انجمن خیریه شمیرانات در اقدامی خداپسندانه، ۲۳۵ میلیون ریال به بیمارستان نورافشار کمک کرد.

وی افزود: این کمک‌ها در قالب خرید تجهیزات برای بخش کرونای بیمارستان هزینه خواهد شد.

رییس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: بیمارستان خیریه و موقوفه نورافشار همواره مسیری مناسب برای نیت های خیرخواهانه و خداپسندانه خیرین از سراسر کشور بوده است.

بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر بزرگترین بیمارستان توانبخشی خاورمیانه در تهران است که در این بیمارستان فوق تخصصی، خدمات تشخیصی، خدمات درمانی پلی کلینیکی، اطفال، ارتوپدی، جراحی، تغذیه، ارولوژی، طب سوزنی، پزشکی ورزشی، گوش و حلق و بینی، زنان نیز انجام و ارائه می شود و این بیمارستان دارای بخش های مراقبت های ویژه، خدمات توانبخشی، آب درمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی، ارتز و پروتز و بخش های بستری نیز است.

همچنین در این بیمارستان خیریه خدمات بسته های نوین بازتوانی برای جانبازان و معلولان دارای مشکلات عضلانی اسکلتی مانند آرتروز، مشکلات ستون فقرات، پارکینسونی، ام اسی و بیماران و معلولان دارای سکته مغزی در دستور کار پزشکان قرار دارد که در این بسته های نوین بازتوانی، خدمات بازتوانی قلبی، بیماری های عروق محیطی، ریوی، بیماران قطع عضو و بازتوانی به جانبازان و معلولین مراجعه کننده ارائه می شود.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

ارسال نظر