رئیس ستاد احسان و اطعام حسینی کمیته امداد از توزیع ۵۰هزار تبلت‌ در بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد از اواخر مهر خبر داد.

به گزارش نیکوکار، مجید باجلان با اشاره به اینکه براساس آمار و گزارش‌های تهیه شده ۲۵۰هزار نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی نیاز به تبلت دارند، اظهار کرد: بر همین اساس اولویت‌بندی برای این موضوع در نظر گرفته شده است که در مرحله نخست ۵۰هزار تبلت تهیه می‌شود و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: از ۵۰هزار تبلت اشاره‌شده ۱۴هزار تبلت توسط بنیاد مستضعفان، ۱۰هزار توسط ستاد اجرای فرمان حضرت امام و مابقی توسط کمکهای مردمی و مشارکت خیرین تأمین خواهد شد.

رئیس ستاد احسان و اطعام حسینی کمیته امداد گفت: تهیه و تأمین این تعداد تبلت در سطح کشور برای نخستین‌بار و کار بسیار سخت و دشواری بوده و یکی از شرکتهای وابسته به بنیاد مستضعفان اقدام به تهیه این تعداد تبلت کرده است.

باجلان تصریح کرد: همچنین براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده بنا داریم در مرحله بعدی ۵۰هزار تبلت دیگر در اختیار دانش‌آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد قرار بدهیم که فرآیند این کار نیز در حال انجام است و به‌زودی عملیاتی می‌شود.

وی درباره هزینه تمام‌شده تبلت‌های اشاره شده گفت: برای هر ۵۰هزار تبلت مبلغ ۱۵۰میلیارد تومان هزینه خواهد شد که با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده فاز نخست توزیع تبلت‌ها تا پایان این ماه در اختیار دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهد گرفت.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/