رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، از توزیع ۱۵۶۰ تخت بیمارستانی و بیش از ۴۰۰ دستگاه «ونتیلاتور» به بیمارستان‌ها و مراکز دولتی استان تهران خبرداد و گفت: بیش از ۳۵۰ تخت ICU و CCU نیز به ظرفیت تخت‌های ویژه افزوده شده است.

به گزارش نیکوکار، مهدی یوسفی درباره آمار تجهیزات سرمایه‌ای پزشکی تحویل داده شده به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران، اظهار داشت: بنا بر اعلام نیاز بیمارستان‌های دولتی و هماهنگی‌های انجام شده با معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا کنون ملزومات مصرفی و سرمایه‌ای پزشکی زیادی تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه اقلام خریداری شده توسط هیأت امنای صرفه جویی ارزی بلافاصله برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران، شهید بهشتی و ایران، استان تهران ارسال شده است، افزود: از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون همکاران ما به صورت مداوم تلاش کرده تا تجهیزات مورد نیاز را نه تنها برای تهران بلکه سراسر کشور و حتی نواحی مرزی نیز تهیه و توزیع کنند.

رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ دستگاه ونتیلاتور یا کمک تنفسی برای استان تهران توزیع شده است، خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۵۶۰ تخت بیمارستانی برای دانشگاه‌های استان تهران توزیع شده که از این تعداد بیش از ۳۵۰  تخت ویژه بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/