کد خبر: 6099

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و اقشار کم درآمد آغاز می شود.

به گزارش نیکوکار، دکتر محمدباقر نوبخت دهم مهرماه در بدو ورود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کنار ابلاغ سلام رییس جمهوری و هیات وزیران به مردم استان مرکزی، سه اقدام در این سفر پیگیری خواهد شد.

وی افزود: امروز مجموعه طرح ها و پروژه هایی که برای استان مرکزی می‌تواند تا پایان سال جاری یا قبل از اتمام دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد، در شورای برنامه ریزی استان مصوب و اعتبارات کامل آن دیده خواهد شد، همچنین مجموعه ای از طرح های تولیدی با اعتبارات در نظر گرفته شده در قالب برنامه جهش تولید در راستای ابلاغیه مقام معظم رهبری برای استان در سال جاری مشخص می شود و در شورای برنامه ریزی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

نوبخت تصریح کرد: در این سفر عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی در قالب هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد و دو هزار واحد برای افراد کم درآمد آغاز می شود و تمام برنامه های این سفر تا پایان امسال یا آخر بهار ۱۴۰۰ قابل بهره برداری خواهد بود.

معاون رییس جمهوری اضافه کرد: چند افتتاحیه نیز در این سفر نیز انجام خواهد شد که برای هفت تا هشت ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

بازدید از برخی پروژه های نیمه تمام اراک شامل تالار مرکزی، بیمارستان ولیعصر(عج) و کتابخانه مرکزی و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی استان از برنامه های نوبخت در اراک است.

بازدید از منطقه گردشگری دره گردو اراک و افتتاح مدرسه خاتم الانبیا از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور در اراک است.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/