رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره‌ جمع آوری کمک‌های مردمی در پویش ملی همبازی اظهار کرد: با توجه به استقبالی که در رزمایش‌های گذشته صورت گرفت است برآورد می‌کنیم ۴۵۰ میلیارد تومان کمک های نقدی و اجناس از طرف مردم برای دانش آموزان بی بضاعت جمع‌آوری شود.

به گزارش نیکوکار، سید مرتضی بختیاری در مراسم آغاز به کار «پویش ملی همبازی، هدیه‌ای بری بچه‌های ایران» که با حضور رمضانعلی سبحانی فر مدیر عامل شرکت ملی پست ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به ایام محرم و صفر جشن عاطفه ها در کنار شور عاطفه ها مطرح شد و پویش ملی همبازی به عنوان کمکی برای دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی و کمیته‌ امداد و همچنین دانش آموزان بی‌بضاعتی که تحت پوشش نیستند به راه افتاد.

بختیاری ادامه داد: امسال علاوه بر معلمین و دانش آموزان، ادارات و سازمان ها نیز پای کار آمدند و به این پویش پیوستند.

به گفته‌ی بختیاری، بیش از هزار پایگاه اداره پست در تمام کشور برای جمع آوری کمک های مردم و خیرین در نظر گرفته شده است، همچنین تمام پایگاه های کمیته امداد در سراسر کشور و بسیای از مدارس که در مناطق قرمز کرونا قرار ندارند آماده جمع‌آوری این کمک ها هستند.

وی افزود: ماشین‌های سیار اداره پست نیز آماده جمع‌آوری کمک ها هستند که ظرف مدت یک هفته این کمک‌ها جمع‌آوری و به دست دانش آموزان بی بضاعت خواهد رسید.

این مراسم با همکاری شرکت پست و کمیته امداد طی سه روز از ۹ تا ۱۱ مهر برگزار می‌شود که خیرین و مردم می‌توانند هدایای خود را به ادارات پست هر منطقه تحویل دهند.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/