معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) با بیان اینکه حدود ۹۰۰ هزار نفر از مددجویان فعلی کمیته امداد سهام عدالت ندارند، گفت: این نهاد پیگیر سهام عدالت مددجویانی که به تازگی تحت پوشش قرار گرفته‌اند، است.

به گزارش نیکوکار، حسین خدرویسی درباره وضعیت سهام عدالت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، اظهار کرد: کمیته امداد برای پاسداری از سهام عدالت مددجویان به طور مرتب مشاوره‌هایی ارائه می‌دهد تا مددجویان در حفظ سهام‌شان کوشا باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دارای سهام عدالت هستند، گفت: البته تعدادی از این افراد مددجویانی هستند که طی سنوات گذشته از تحت پوشش کمیته امداد خارج شدند. عده دیگری از مددجویان هستند که به تازگی تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند اما سهام عدالت ندارند که تعداد آنها حدود ۹۰۰ هزار نفر است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) با بیان اینکه حدود ۹۰۰ هزار نفر از مددجویان فعلی کمیته امداد سهام عدالت ندارند تصریح کرد: این نهاد برای این دسته از افراد به مبادی ذی صلاح درخواست داده، زیرا واگذاری سهام عدالت به این افراد که فاقد سهام عدالت هستند در اختیارات دولت و مجلس است.

خدرویسی با بیان اینکه برای سهام عدالت باید منابع آن تامین و سازو کار قانونی آن نیز تعریف شود، اعلام کرد که کمیته امداد پیگیر سهام عدالت مددجویانی که به تازگی تحت پوشش قرار گرفته‌اند است، امید است که دولت این موضوع را پیگیری کند تا این دسته از مددجویان نیز صاحب سهام عدالت شوند.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/