مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: این نهاد در سه روز پایانی "شور عاطفه ها" طرح "همبازی ـ هدیه ای برای بچه های ایران" را با همکاری اداره کل پست استان تهران اجرا می کند.

به گزارش نیکوکار، سید ابوالفضل پرپنچی، با اشاره به تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با شرکت ملی پست ایران، گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت اجرای جشن ملی عاطفه‌ها امسال به علت همزمانی با ایام ماه محرم و صفر تحت عنوان  ” شورعاطفه ها ” از ۲۲ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد، برای جمع آوری کمک ها و هدایای تحصیلی مردم به دانش آموزان نیازمند در سال جاری، تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت ملی پست ایران منعقد شده است.

وی افزود: در همین جهت علاوه بر مراکز نیکوکاری و ادارات امداد استان تهران با همراهی و همکاری زحمتکش در اداره کل پست استان تهران کمک‌ها و هدایای مردم نوعدوست برای اهداء به دانش آموزان نیازمند جمع آوری خواهد شد.

پرپنچی ادامه داد: در سه روز پایانی” شور عاطفه ها”  از تاریخ نهم لغایت یازدهم مهرماه با همکاری شرکت پست استان تهران و استقرار خودروهای آن مجموعه که با نصب برچسب «همبازی – هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» در میادین و خیابان‌های اصلی مستقر هستند، نسبت به جمع آوری هدایا، کمک های مردمی و انتقال آن به ادارات امداد اقدام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام پایگاه های استقرار خودروهای شرکت پست استان تهران بیان کرد: خودروهای شرکت پست در شش پایگاه شهر تهران از جمله میدان دوم تهرانپارس، میدان تجریش، میدان شهر ری( میدان حرم حضرت عبدالعظیم)، سبزه میدان، میدان صادقیه و میدان شهید تهرانی مقدم( کاج سابق) درسعادت آباد استقرار خواهند یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی، ابراز امیدواری کرد: امید است با همراهی مردم نوعدوست همانند سنوات گذشته بتوانیم شرایط مناسبی برای تحصیل آینده سازان کشور به وجود آوریم.

پرپنچی در پایان به روش های الکترونیکی به منظور جمع آوری کمکهای نقدی برای دانش آموزان نیازمند،اشاره کرد و گفت: مردم نوعدوست می‌توانند از طریق شماره‌گیری درگاه های ذیل با تلفن همراه ،کمک‌های نقدی خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.
· شماره گیری کد دستوری #۰۲۱۸۸۷۷
· شماره گیری با تلفن ثابت ۷۳۵۵ و درج عدد ۱۶
· شماره حساب ۲۰۰۸‏-۰۰۰۰‏-۹۹۷۹‏-۶۰۳۷

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/