پویش ملی «مشق احسان» در سومین دوره برگزاری از تمامی گروه‌های خیریه‌ و جهادی سراسر کشور دعوت کرد تا برای کمک‌رسانی به دانش آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار ایران به این پویش بپیوندند.

به گزارش نیکوکار، سومین پویش ملی «مشق احسان» که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با هدف تامین نوشت‌افزار دانش آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید کارش را آغاز کرده است، جهت هم‌افزایی هر چه بیشتر فعالیت گروههای جهادی و خیریه در کمک‌رسانی به این دانش‌آموزان اعلام کرد این تشکل‌ها در سراسر کشور با پیوستن به این پویش می‌توانند معادل دو برابر هزینه پرداختی خود بسته‌های نوشت‌افزار تهیه شده توسط این پویش را دریافت و به دانش آموزان اهدا کنند.

پویش «مشق احسان» آماده همکاری با کلیه گروه‌های جهادی، هیئات، موسسات فرهنگی مردمی و تشکل‌های خیریه سراسر کشور است. گروه‌های جهادی و خیریه‌ها جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیوستن به این پویش ملی می‌توانند به سایت بنیاد احسان به آدرسehsan.ir  مراجعه کنند.

امسال سومین سالی است که پویش ملی «مشق احسان» به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با هدف تامین و توزیع بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار آغاز به کار کرده است. هدف از راه‌اندازی این پویش یاری رساندن به بیش از یک میلیون دانش‌آموز کم‌توان و محروم است که در نقاط مختلف ایران زندگی می‌کنند.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/